Voor mij is geluk iets kostbaars, iets dat snel kapot gaat, iets wat je overvalt, ...
Geluk is een gevoel, een gevoel dat je alles op de wereld aankunt zelfs de grootste uitdaging.
Het is iets wat je zeker niet kan kopen en dat van korte duur kan zijn.
Het is een begrip die voor vele mensen jaar na jaar een andere betekenis krijgt.
Voor mij was geluk 2 jaar geleden samen zijn met met vriendje. Nu is mijn gezin geluk voor mij omdat zij alleen er echt voor je zijn, alleen zij weten je gelukkig te maken. Ook vrienden maken me gelukkig gewoon omdat ze er altijd voor me zijn!
Geluk is een moeilijk begrip, waar lang kan over nagedacht worden, het is iets heel belangrijks die een mens van binnen opfleurt!

