De wereld van het lijden (artikel)
http://mens-en-gezondheid.infoyo.nl/spiritueel/13325-de-wereld-van-het-lijden.html
Ik heb voor dit artikel gekozen omdat ik ook vind dat lijden niet in elke cultuur hetzelfde is. Vele mensen denken dat lijden voor iedereen hetzelfde betekent, maar dat is niet zo voor de ene heeft lijden die betekenis en voor de andere iets totaal anders. Ook in sommige culturen is het de normaalste zaak van de wereld terwijl in andere culturen lijden heel erg negatief wordt gezien. Daarnaast beweren mensen dat lijden een goede les is om hieruit te leren, ook hier zijn er mensen mee eens en anderen niet. Iedere mens is echter uniek en gaat op een andere manier om met alles, dus ook met lijden.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten