Lied: Er is leven na de dood / Freek de Jonge
Zoals u reeds heeft gelezen, geloof ik in leven na de dood. Ik vond deze oude klassieker van Freek de Jonge terug. Ik vind het een leuk liedje met een humoristische tekst over het leven na de dood, want ook Freek geloofd in leven na de dood. Voor de mensen die het liedje niet kennen is het de moeite waard om eens naar te luisteren. Het is een lied dat heel erg goed aansluit bij mens en lijden vooral bij de opdracht: 'Is er leven na de dood?'
Hoe zie je dat dan 'Leven na de dood'?
BeantwoordenVerwijderenHet is inderdaad een mooi liedje !