zaterdag 5 januari 2013

Mens en lijden

Is er leven na de dood?

Ik denk wel dat er leven is na de dood, want dat kan toch niet dat er niets meer is als je dood gaat. 
Er moet nog iets zijn, misschien een volgend leven, een hemel of een hel of misschien een gedaanteverwisseling in een ander levend wezen. Ik heb al zo veel gehoord over het witte licht die mensen zien als ze juist ontsnappen aan de dood. En dit verhaal werd niet door één persoon verteld, maar door meerdere personen. Daarom geloof ik er ook in want God moet hieraan gedacht hebben bij het schapen van de mens.

1 opmerking:

  1. Ik ga volledig akkoord met jouw mening July. Ik vind je laatste zin heel mooi verwoord.


    BeantwoordenVerwijderen