Ik vind dit een zeer mooie actie om in de scholen uit te voeren. In mijn school, De wijnbergschool in Wevelgem, hebben met alle klassen dit lied gezongen. Op die manier staan de kinderen eens stil bij de natuur. Ze zingen dat ze moeten rijzen, wakker worden om een betere toekomst te maken.
Ik vind dit ook een zeer mooi lied en het deed me toch iets als ik dit clipje zag. Het is belangrijk dat we iedereen doen inzien dat we slecht bezig zijn op gebied van natuur en ecologische voetafdruk, maar dan moet volgens mij de overheid e.d. ook het goede voorbeeld geven. Sommige politiekers zingen ook mee, maar tijdens de verkiezingen hebben we wel schandalig veel briefjes in onze brievenbussen gekregen! Ik heb toen vaak gedacht dat zij moeten beginnen met te tonen hoe het moet! Met alle nieuwe technologische snufjes kunnen ze gerust reclame maken voor hun partij via deze weg ipv al dat papier te verspillen!
Julie
BeantwoordenVerwijderenIk vind dit een zeer mooie actie om in de scholen uit te voeren. In mijn school, De wijnbergschool in Wevelgem, hebben met alle klassen dit lied gezongen. Op die manier staan de kinderen eens stil bij de natuur. Ze zingen dat ze moeten rijzen, wakker worden om een betere toekomst te maken.
Groetjes simon
Hoi iedereen,
BeantwoordenVerwijderenIk vind dit ook een zeer mooi lied en het deed me toch iets als ik dit clipje zag. Het is belangrijk dat we iedereen doen inzien dat we slecht bezig zijn op gebied van natuur en ecologische voetafdruk, maar dan moet volgens mij de overheid e.d. ook het goede voorbeeld geven. Sommige politiekers zingen ook mee, maar tijdens de verkiezingen hebben we wel schandalig veel briefjes in onze brievenbussen gekregen! Ik heb toen vaak gedacht dat zij moeten beginnen met te tonen hoe het moet! Met alle nieuwe technologische snufjes kunnen ze gerust reclame maken voor hun partij via deze weg ipv al dat papier te verspillen!
Groetjes,
Lisa